Vas a ir de vacasiones...

Jag älskar min mama väldigt mycket just nu ♥ Och min hund, jag måste komma ihåg att gulla med honom väldigt mycket idag ^^ Dessa tu är nämligen anledningen till att jag ska semestra i Stockholm i sommar. Det betyder; Inte för mycket sol och värme, inget påtvingat bad och inget illamående (jag blir nämligen alltid sjuk då vi far utomlands någonstans). Men icke i år.

I år blir det inget påtvingat samtalande på något språk som jag knappt kan, eller ignorerande av allt det som finns runt omkring mig inne på rummet, eller en promenad längs med gatan som hotellet ligger på. Istället så blir det till att bo i en lägenhet i Stockholm och springa dagligen (typ) på SienceFictionBokhandeln i hopp om att de möjligen fått in någon ny bok. Wünderbart!

Bara fyra månader kvar! Eller tre och en halv egentligen.

Känn kärleken~ ♥

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0