Was it a dream?

Jag drömde om oss i natt. Jag vet inte. Jag var med dig och jag var så lycklig. Jag behövde inte ljuga längre för du visste utan att jag sa. Vi pratade inte om det men jag mådde så bra, för jag fick bara vara med dig. Det var vackert väder ute och vi for och cyklade. Det var sommar.

Jag vet inte vart vi var, men jag kände på något underligt sätt igen mig. Jag kände mig hemma. Så länge som jag var med dig så kände jag mig hemma.

Du satt och väntade på mig innan vi gick ut. Du satt och väntade på att jag skulle bli klar, på att jag skulle hitta min andra sko och på att jag skulle kunna komma ner till dig. Jag var så lycklig.

Jag kommer inte längre ihåg vad jag faktiskt drömde och vad jag bara hittat på i efterhand, men det spelar ingen roll. Allting är om dig, allting kretsar bara kring dig. Jag kretsar kring dig, hela mitt liv är bara för dig. Även om det känns som att inget egentligen finns vet jag att du finns och jag vet att det är därför som jag finns.

Jag längtar tills jag får se dig igen. Jag önskar att det inte bara var i mina drömmar som du visste hur jag känner och jag önskar att jag vågade göra vad jag vet egentligen inte är så hemskt och bara berätta.

Jag önskar att jag levde i drömmen.

Sen väckte mamma mig.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0