All because of you I believe in angels

Idag försov jag mig. Jag hade tänkt vara duktig och stiga upp relativt tidigt, för att jag skulle kunna åka in till stan och umgås med mina kära vänner, men jag sov istället xD

Mindre lyckat av mig. Och det var lite synd, med tanke på att jag inte har träffat någon av dem sedan... Jätte länge i alla fall. Jag är dålig -.-'

I alla fall. Jag hoppas att jag kan lyckas övertala folk att umgås med mig nästa helg eller något.

Tja, nu ska jag ta lite ansvar. Eller inte. Jag tror i alla fall att jag ska måla lite nu i helgen i alla fall. Så jag kan vara med på en utställning i Luleå. Hör av mig om det blir något, vad sägs om det?

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0