All because of you I haven't slept in so long

"All because of you
I haven't slept in so long
And when I do I dream
Of drowning in the ocean
Longing for the shore
Where I can lay my head down"


Jag börjar misstänka att mina humörsvängningar och dessa saker som jag går igenom nu, så som deprimerande momets, stress inför skolan, arga anklagelser, förkrossande insikter om killar jag gillar som redan har flickvän och pollenallergi, är inte så bra för min sömn. Jag sover dåligt om nätterna och hela veckan har jag varit lika trött som jag var i början av skolåret när jag åker hem med bussen. Så idag när jag kom hem lite extra tidigt så bestämde jag mig för att sova. Och jag sov från typ klockan två-halv tre till nu klockan sex. Och jag bestämde mig inte för att jag skulle upp och springa lite där ute för att vara nyttig och hälsosam som Sofia. Antar att det är ett straff jag får ta i framtiden då jag är smällfet för att jag aldrig motionerar.

Men det är skönt att sova. Jag ska möjligtvis lägga mig tidigt ikväll också, så att jag kan sova mycket i natt, nu när jag har sovmorgon imorgon och allt.

Dagens ord: Utvilad.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag sov både igår och idag, det är så skönt.

Fast igår när jag gick och la mig kunde jag ju inte somna förnst 2 ungefär. Därav drömmen om att jag sov i en vecka.

2008-05-15 @ 19:18:10
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Men gud jag visste väl att jag hört texten förrut. Va fånigt. Det är ju en av dom bättre, från...April tror jag?

2008-05-15 @ 19:32:54
Fangirlsquel av: Crille

Ut i solen så mycket som möjligt så sover du bättre! Det är sant, men pallar inte förklara med nörd termer här. Märks det att jag geekar din blogg nu?

2008-05-17 @ 01:46:58

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0