And keep telling yourself that "I'm a diva!"

Jag kan meddela alla om att det inte längre är Behind the words som är bloggen som relateras till mitt eget lilla skötebarn på BloggToppen.se. Nu har denna fina blogg (Jonnas Behind the words då) bytts ut mot två nya istället. Wünderbart. Typ. Nästa. Inte. Här kan ni se vilka det är.

image80

Pudelbus är precis vad det låter som. En blogg om hundar. Andra djur visserligen, men sedan när har jag någonsin skrivit något om ett får? Nä, skärp er bloggtopp, jag bloggar inte så ofta om djur! Den andra skulle jag helst bara strypa något för att den fanns med där. Helt seriöst. Den var som taget från en "Vem är mest lik BlondinBella"-sida. Fast hon hade råkat glömma modetipsen. Rys.

Festar jag jätte ofta eller? Lägger jag ofta upp ego bilder av mig själv? Eller youtube filmer? Jag tycker faktiskt inte det, men jag kanske innerst inne är en liten BlondinBella. Huuuh... Amanda, tänk inte så där. Du mår illa och spyr då.

Det roliga är att den första handlar så lite om shopping och smink och kläder och BlondinBellor som möjligt medans den andra bara handlar om det. Lustigt lustigt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0