Because I will be the death of you

Imorgon är det ett prov och det känns väl inte så där jäääääääääätte kul Jag är förberedd (not) och jag kan precis allt i hela boken (not) och jag kommer få MVG (not).

Jag orkar seriöst inte plugga det nu. Jag öppnade boken på bussen, stängde den och tänkte "jag pluggar sen". Fast precis efter det tänkte jag "nej, jag kommer inte plugga alls". Jag får se till att prata med Peter om att göra typ omprov eller extra uppgifter så jag inte får IG. Fast jag hade inte IG-varning senast så.

Vi såg Masjälvar på svenskan idag. Inget att rekomendera. Såkådisarna var duktiga, precis som dem i Road, men valet av pjäs SÖG. Slutet var asskumt och jag fattade typ inget. Seriöst. Och jag blev irriterad när de bröjade skrika och jag inte kunde sova. Suck säger jag bara. På bussen hem satt jag och hade krig mot mig själv då en del av mig ville att Buss-killen (fka: University-dude) skulle kliva på och den andra delen ville att jag skulle trycka huvudet genom fönstret och sluta vara så idiotisk och komma över mig själv (och honom för den delen).
 
Imorgon kommer inte bli mycket bättre gissar jag.

Dagens ord: Irritation

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0