BOOM-HAH-BOOM-HAH-HAH

Bara några veckor kvar och sen så blir det till att se Miyavi in action! Ouch vad kul det ska bli! Ska ha min ballerina kjol då tänkte jag faktiskt :3 Jag tror att jag ska göra så att jag bleker håret och använder silver shampoo så det blir vitt och sedan färgar jag bara hälften av håret rosa - eller vad tror ni? Så tar jag svart tills skolan börjar, eller möjligtvis att jag bara tar brunt. Kan rita en fin bild som ni får se sen så förstår ni kanske bättre, men under tiden får ni bara sitta och dreggla över lite Miyavi bilder.

FANSERVICE FTW!




Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: JOnna

pfft sådär ser min mage också ut..

2008-05-17 @ 18:09:34
Fangirlsquel av: Crille

Men snälla! är den en kille eller tjej eller något där imellan? :/ Jag vet inte om jag ska bli kåt eller upprörd...

2008-05-17 @ 22:51:37
Fangirlsquel av: Linda

wiieee!

2008-05-19 @ 12:16:25
URL: http://betweenthebars.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0