Dagen som varit

Mikes glasögon växte tror jag. Sen vaknade jag i alla fall, snabb städade lite grann och han raka benen och duscha innan jag skulle cykla till bussen. Som tydligen inte gick elva utan ett, som jag nämnt tidigare. Sen så for jag och mötte Sofia i stan och vi bestämde oss för att GÅ hem till henne, men efter typ en halv kilometer bestämde vi oss för att lata oss och åka bussen istället. Jaja, det är tanken som räknas, som vi tänkte x3

Sen kom vi fram, Sofia frågade sin mamma om ostkaka som sa att man var tvungen att äta upp äppelkakan innan den blev dålig och då fick Sofia minen a la småbarn som sa "JAG HAR INGET EMOT ATT ÄTA KAKA!" och sedan högg vi in på varsin bit saftig (seriously) bit äppelkaka. Den var muy god. Speciellt ute i solen på deras altan. Där låg vi och slappade och jag berättade om mina solar öden så Sofia kunde förstå varför jag har en image som vit person.

Efter det drog vi till parken där jag släppte ut "my inner child" och raidade en linbana ett tag. Sedan fotade vi lite grann också innan vi gick till den så kallade lejonklippan som hade en alldelens förträfflig utsikt över... Bellas hus...

Sen gick vi tillbaka till Sofias hem, crashade i soffan och kollade på tv. Sedan när tiden flugit förbi bestämde vi oss för att vi skulle gå till min buss så vi gick upp så Sofia kunde gå på toa och hitta Gustavs mjukisbyxor (ja, det var därför hon skulle på toan) och fråga vad FAN de gjorde där och få ett kul och bra svar tillbaka som jag inte kommer ihåg vad det var nå mer. Jag tror det var något i stil med att "Jamen, jag la ju dem där" eller "Varför inte?" och jag fnissade lite för mig själv inne på Sofias rum innan jag blev emotionell över att mina små systrar blir så gamla så fort.

Sedan off till bussen som var en kvart sen och dessutom full så jag fick vänta på en extra buss med Simon. Sedan så satt vi och pratade fula saker (inte perversa saker) på bussen om att Davids flickvän någon gång sagt att David var bög och att det var väldgt fult (vi tyckte det var fult att hon sa det alltså).

Sen kom jag fram till Erika kring när det nu var, typ tio över fem och vi nördade runt som vanligt. Jag innehaver just nu väldigt vackra bilder föreställande Erika som poser i mina flugögon och mig som sitter i en gamal fåtölj föreställande L från Death Note. Jag vill meddela att jag hann krossa en lykta ute och att jag fortfarande inte har förklarat detta för Lill. Suck.

Sedan var det nörda vid datorn och jag visade min fina sida Secondhand Rainbow och hon och Liv skapade konton innan vi åt middag. Lite mer nördande efter det och sedan filmen Laws of attraction. Den var fin, men för söt för min smak, som vanligt. Sedan ännu mer nördande vid daton vilket involverar lite rollspelssvar osv. Sedan gick Erika och lade sig för att sova och jag nördade några sidor till innan jag nu bestämde mig för att även jag är trött.

Konbanha minna sa!

Dagens ord: Wünderbart.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0