Dirty Sexy Money

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw. Jag är helt kär i Prästen i Dirty Sexy Money. Usch, nu kommer jag ju kolla på serien bara för att han är så söt. Han var helt gullig mot sin son och allt.

*viskar* Och jag misstänker att han är bög, men säg inget till någon.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Uuuusch, jag tycker prästen är skitäcklig. Hans unge är förbannat söt däremot

"Gustav" xD

2008-05-15 @ 22:18:26
Fangirlsquel av: Jonna

Jag satt ju och pratade om dirty sexy money på skolan och ingen hade sett det ju!! :(

2008-05-15 @ 22:25:40
Fangirlsquel av: Crille

haha, prästen är asskön! men, han är INTE shysst mot sin bastard(utomäktenskaplig) till son, men han är skön xD



//en trogen DSM tittare

2008-05-15 @ 23:05:06

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0