You make me so hot, you make me wanna drop

Tja, nu har jag suttit och haft kemi med Ferrets i typ... jätte länge. Och appropå jätte länge; Det var jätte länge sedan vi höll på med Ferrets. The Ferret Scale. Vi har inte hållt på med det JÄTTE LÄNGE! Sedan förra året. På onsdag tänker jag ta upp projektet igen och fixa med sidorna och så vidare. Åh, vad jag har saknat att hålla på med Ferrets. Omg, det handlar ju om snygga killar - VARFÖR slutade vi?

Ni kan vänta er att få tillgång till sidan i slutet av veckan. Senast till första sommarlovs dan. Okej, sista veckan av skolan, SENAST DÅ!

Tja, bara tio minuter kvar av lektionen.


NOTE: Jag glömde visst att publicera inlägget xD Dumma mig

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Played Out Rhino BANGABANGABANGA

längtar som fan xD

2008-05-06 @ 21:07:12

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0