Have you heard the news that you're dead?

Alltså, jag nöter Death Note just nu.

Jag verkar dessutom börja alla mina blogginlägg med "Alltså, jag" eller något liknande också. Det känns lite fult >w<

I alla fall;

Jag nöte Death Note. Death Note är en bra serie. Death Note är fint tecknad. Death Note ser ut att vara tecknad av samma person som tecknar Air Gear, men det tror jag faktiskt inte. Men den är fin i alla fall.
Igår läste jag nästan 40 kapitel och nu är jag lite sur på mig själv för att jag inte gjorde det. Tänk vad fint det hade varit att kunna säga "Jag läste 40 kapitel av Death Note igår!" Nämen icke då; Jag envisades med att sluta efter 38. Fan på mig alltså.

Eftersom L har varit en ganska omtalad person idag, i alla fall från tillfälle till tillfälle tänkte jag ta tillfället (xD) i akt och lägga upp en bild på honom. Han är söt och han har en mycket fin teori om mobiltelefoner. Eller telefoner i överlag. Bilden säger faktiskt allt.


See? What did I tell you?

Vid tangenterna,
Amanda.

Ps. Han skulle nog älska Jonna som vill bli hemmafru och laga massa kakor och muffins och tårtor (eftersom han älskar sötsaker menar jag >w<). Synd bara att han dör... ;__; Snyft.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Anonym

naaaaw va söt han var !! ^^

2008-05-05 @ 21:54:47

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0