Hej, jag har blekt mitt hår

Tja, jag hade först hicka. Sen när det slutade började jag nysa. Schysst asså! Men nu har det slutat i alla fall.

Sen kan jag meddela Sofia att hon hade rätt, jag har blekt håret nu. Det är inte någon stor skillnad, men jag har inga rötter nu x3 Bild kommer möjligtvis senare, när jag fått tillbaka min sladd.

Jag ska KANSKE skriva lite på Romeo x Romeo också, men jag måste hinna plugga lite också. Det har inte gått så bra, så jag måste lägga manken till. Imorgon blir det till att plugga matte och jag tror att jag inte ska fara till studiebesöket på måndag, för att jag ska hinna plugga lite mer. Men det beror på.

Är det någon som vet förresten (riktat mot personer från min klass) om Peter förväntar sig att man ska ta sig till SSAB själv? För jag har inte den blekaste om hur jag ska ta mig dit och jag har INTE pengar till buss.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Han litar nog till 100% att vi tar oss dit själv.

Jag har fan ingen aning om vart det ligger och jag kommer vara där en timma innan vi egentligen ska samlas för bussarna går så sällan. Whoopie.

2008-05-31 @ 23:18:19
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0