How can I stand here with you and not be moved by you?

Som de flesta vet så tänder jag på smala killar med glasögon som är typ helt nördiga på något. Typ som Diablo-killen i Talang 2008 och Mike (fka: Städis). Eller typ Massa andra goa små killar. DOCK INTE SAMUEL FORMAT för de idioter som inte förstod det. Han är väl ändå liiite väl... Ja. Ni förstår.

Och som en del vet så har jag sagt att jag ska göra en "I love Geeks"-tröja. Nu är det gjort i alla fall.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Samuel?

iiih jag vill ha en Free Hugs tröjaaaa. Måste övertala föräldrarna att köpa en åt mig.

2008-05-13 @ 20:02:05
Fangirlsquel av: Sofia

jahaaaa har han också ett namn?

2008-05-13 @ 20:39:51
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0