I swear to God we've been down this road before

Gjorde det verkligen något?
Ingenting gick egentligen sönder
Du sa aldrig något som betydde något mer
Egentligen så visste du inte vem jag var
Du ville egentligen inte veta vad det var jag trodde kunde bli
Aldrig trodde jag att de skulle finnas
Kanske vågrade jag tro
Skulle jag kanske ha trott mig själv mer
Ledsen och skamsen över det jag känt
Äcklad över vad jag faktiskt trodde kunde ha blivit så
Gjorde det verkligen så ont?
Ingenting gick egentligen sönder
Mina drömmar fanns bara för mig
Tillåt mig att skratta åt vad jag inbillades att tro
Återigen så är det bara jag
Leendes, men ändå inte
Rasande för att jag var så naiv
Överraskad
För att jag faktiskt har så ont


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0