I wanna grow old with you - Not

Jag vill inte bli gammal. Jag vill inte bli skrynklig och jag vill inte att min hud börjar hänga. Sure, jag skulle vilja leva föralltid, eller leva tills det att solen imploderar eller jorden går under, men vad är oddsen för att jag faktiskt skulle kunna göra det? Så om jag fortsätter leva länge och upptäcker efter vägen, när det redan är försent, att jag har blivit gammal, att jag blivit ful och att jag blivit en... säck., då är det inte så roligt längre.

Så till alla er som tycker att jag är ganska sjuk för att jag vill bli max femtio år gammal - Därför. Ja, jag är ytlig. Ja, jag kanske ändrar mig, men vet ni vad? Det är ju det som är det fina med människan - man FÅR ändra sig. Faktiskt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Crille

Om 40 år sägs det att forskare ska kunna ändra den genen som säger att cellen bara kan delas ett X antal gånger. Vilket betyder odödlighet för alla som går Sam.



PS: Man kan fortfarande bli påkörd av valfritt objekt dock.

2008-05-17 @ 01:44:47

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0