Ich muss durch den Monsun

Jag måste bara få säga att jag har under helgen (eller veckan eller wtf) återupptäckt Tokio Hotel. Synd dära! Eller, tja. Jag gick aldrig så långt att jag köpte tjugo tidningar för att få en chans att träffa dem (fast jag hade aldrig råd till det heller) och jag tror nog inte att jag kommer att göra det heller. Men men. Det är alltid kul att lyssna på musik man tycker är bra ^.-

image81


Jag vill också leka i lera. Helst med vita kläder också. Och tre killar skulle inte vara helt fel det heller xD Men snacka att jag skulle vilja vara med i Ariel reklamen - Hoppa runt i vatten pölar och lera ner sig i regnet. Skojsigt värre. Att dessutom tjäna pengar på det också. Mycket kuligt.

Jonna, vad tycker du? Skulle vi inte få fräsigt coola bilder om vi hoppade runt i lera lite grann? Visst, föräldrarna skulle inte vara delighted att tvätta de kläderna sedan eller ha oss insläpandes när vi är alldelens leriga men vi skulle få grymt snygga bilder. Kanske i alla fall.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

Var är närmaste lerpöl? :D

2008-05-04 @ 17:38:47
Fangirlsquel av: jonna

JAG VET !! Vi kan köpa nå super-strange ugly billiga klänningar från myrorna eller liknande och smutsa ner dem, sen är det bara att slänga dem :D

2008-05-04 @ 17:39:48
Fangirlsquel av: jonna

Typ en gammal ful brudklänning med puffärmar xD för en sån hittade jag en gång på kupan :P

2008-05-04 @ 17:40:36

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0