I'm falling even more in love with you

Nu vill jag ha utlopp för mina känslor. Jag ska för första gången på två månader minst skriva en novell med ett lyckligt slut. Faktiskt. Jag lovar. Helt sant. En songfic om Take Me Away för att den är så söt.

Okej, det var inte helt sant. Jag glömde bort att novellen jag skrev förra veckan hade ett lyckligt slut, men jag tycker inte att den räknas för att hela novellen var inte min idé, det var bara jag som skrev den. Så det så.

Men nu ska jag skriva en novell som jag har kommit på helt själv, med ett lyckligt slut. Sen ska Sofia få läsa den för att hon inte ska vara så sur på mig för att jag har lösenordsskyddat RomeoxRomeo-sidan


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

:O
Amanda är du sjuk?! Ett lyckligt slut?! Åh jag är så
glad :D:D:D:D

2008-05-02 @ 11:59:36
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0