I'm not okay, you wear me out

Varför? Varje gång. Jag tror det finns en gång då jag varit tvungen att se dig och jag inte haft med mina vänner. Räcker det inte med att jag tänker på dig och mår dåligt varje gång jag åker själv? Vilket är nio av tio gånger i veckan. Måste du varje gång jag äntligen får träffa någon av mina vänner och INTE tänker på dig, måste du åka med min buss då?

Jag trodde jag hade kommit över dig och jag tänkte aldrig på dig längre, inte på två veckor hade jag tänkt på dig. Men jag hade inte det. Jag hade inte kommit över dig, jag hade bara glömt dig.

Snälla, jag orkar inte åka med samma buss som dig. Usch.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0