I'm running around in circles

Det känns förjävligt just nu. Jag har just kört tio minuter i sträck på crosstrainern på jobbigt program numero dos eller vad fan och bränt hundra kalorier. Armarna darrar och hjärtat känns som om det ska sprängas. Jag tänker fanimej vara duktig och börja träna. Faktiskt. Då kanske jag tappar mitt sötsug (och det är förmodligen det som ställer till det när jag vill gå ner i vikt).

Tja, om inte tränar jag i alla fall benen och armarna och slipper dallret där som Linda och Jonna sitter och drar i under skoltid xD Det är ju något positivt. Fast jag kommer fortfarande ha lena armar vet ni ^.-

Men nu ska jag slåp igång något trevligt att titta på tvn samtidigt som jag kör en halvtimme till och lyssnar på 30 seconds to mars. Matilda hade tydligen Buddah for Mary och A Beautiful Lie på sin gamla iPod (den som typ gick sönder). Så ska vi tänka lite till på Miyavis snygga kropp och kämpa för att få lika snygg mage. Och tatueringarna.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Amanda sluta nu, du klagar aldrig på din kropp och det säger du själv. Men nu gör du ju det. Dina armar är jättemysiga ju, det skulle vara tråkigt om dem slutade vara mjuka xD Mina armar är också sådär mjuka det är bara det att dem är sträva och dina är lena.. det är skillnaden.

2008-05-17 @ 21:48:59
Fangirlsquel av: Jonna

Jag skulle hellre ha feta armar och smala ben än feta ben och smala armar(vilket jag har nu)

2008-05-17 @ 21:50:23

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0