In this world there's real and make believe

Okej, min lillasyster har just berättat för mig att hon har en låssas-kompis. Ni vet, en sån där som man leker med när man leker ensam, som man pratar med när man är liten osv. Kanske till och med skriver brev till. Nu har denna låssas-kompis dock skrivit ett brev till henne, så jag trodde det var en riktig kompis. Men icke då. Det var en låssas-kompis. Det lustiga är att denna låssas-kompis heter Amanda.

Hm... Jag misstänker en favorisering här i familjen; Och då menar jag inte jag och pappa.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Åh herregud. Är du inte rädd? Det skulle jag vara. Tänk om din syrra blir helt psyko och lever i en "låssasvärld" resten av livet med en massa människor som inte finns.

2008-05-05 @ 19:34:38
Fangirlsquel av: jonna

Haha nä va sött ^^ Jag och min bästa kompis när jag var liten hade alltid en hel massa låtsaskompisar, fast då var vi ju två riktiga barn som lekte tillsammans med våra oriktiga låtsaskompisar :P

2008-05-05 @ 21:51:12

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0