Is that alright with you?

Jag vill ha sommar nu. Jag vill ha pengar nu. Och jag vill framför allt inte ha mina smått hängiga och tydligen mjuka armar. Men jag vill inte träna.

Jag vill ha massa fina klänningar och jag vill vara smalare. Inte för att jag anser mig vara tjock utan för att jag vill vara smalare. Jag vill ha Miyavi och jag vill ha hans tatueringar. Jag vill ha fint hår och jag vill att det ska vara vitt och rosa.

Går det bra för er om jag skulle få allt det där? Plus odödlighet och vara vampyr? Jag kan göra alla som vill bli vampyrer till vampyrer då också? Även om det inte är de där oövervinnerliga vampyrerna från Twilight utan helt vanliga som inte tål solljus och de som springer runt och inte är vegetarianer.

Snälla ge mig en vampyr som är snygg? Med massa tatueringar? Jag tror jag ska köpa en massa fejk tatueringar och en fin peruk så ska Jonna få fota mig med det sen. Vad tror du Jonna, skulle inte det bli ascoolt?


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0