It's a happy day

Idag ska Sofia bli en muy lycklig kvinna. Fast hon kommer inte veta varför förrens på måndag - Mohehehhehe. Fast det är bra, för då får hon gå och vara glad hela helgen så spelar det ingen roll om hon blir besviken på måndag.

Nu ska jag i alla fall göra en sak, äta naturgodis, kolla lite på tv och jobba lite kemi. Jag har redan jobbat fyra kapitel och känner mig muy stolt och bra! Så jag ska jobba lite till under processen till att göra Sofia glad och sedan ska jag gå ut och vara snygg och kolla på de två snygga universitets-snubbarna som spelar basket två hus bort, perfa utsikt x3

Mumma på banan chips, btw.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Ska du bleka håret!!! :D

2008-05-31 @ 15:54:29
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0