It's already over, already over now

Jag är så glad just nu. Jag är en mycket klad hest om även att jag inte är lika snygg som Bögen och jag har definitivt inte lika snygg rumpa som han har. Jag tror inte att någon har det faktiskt. Men i alla fall, det var trots allt inte Bögens rumpa som jag skulle prata om (även om det hade varit trevligt xD).

Vi har just avslutat Matematik B. Och jag kommer aldrig mer ha Alf Juhlin som mattelärare. Hoppas jag i alla fall. Det var fanimej inge bra att vi fick honom till B-kursen, jag hade fattat allting mycket bättre om vi hade haft Kent-agent som till A-kursen. Fast nu hade vi inte det i alla fall.

Jag tror jag möjligtvid kanske får ett VG på nationella provet. MAX! Jag vill visserligen ha mer, men efter att jag tänkt över hur många poäng jag möjligtvis kan få så tror jag inte det.

Appropå ha, idag var jag hos Sofia. Det blev en väldigt intressant konversation när hon skulle plocka ur deras diskmaskin.

Jag: "Jag har nu insett att du faktiskt vill vara en kille."
Sofia: "Ja, jag vill nog egentligen va' Gustav (Sofias bror då)."
Jag: "Ja, Sofia, du vill va' Gustav egentligen."
Sofia: "Nej, jag vill VARA inte HA Gustav >x< Usch!"
Jag: "Det var ju det jag sa -.-' "
Sofia: "Jaha, oj..."

Man hör det man vill höra, eller var det inte så? (Nu hoppas vi verkligen att Sofia inte har blivit övertalad av sin familj att visa min blogg för dem, det skulle vara muy pinsamto.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Nej, dom är fortfarande lyckligt ovetande om din blogg. Eller åtminstone om vad du har för URL för jag har pratat om era bloggar ^^

2008-05-08 @ 20:37:43
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Sofia

Dididiiii, Eriks uttryck smittar.

Okej det är inte hans uttryck men jag fick det från han xD

2008-05-08 @ 20:50:39
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0