Jag vill ha mjuka paket

Alltså, det var typ två veckor sedan det damp ner en liten lapp i lådan där det stod att vi fick hämta ut ett stort paket på posten (ICA i lill byn). Vi har fortfarande inte hämtat ut det. Mamma sa dock för typ tjugo minuter sedan att vi skulle hämta ut det nästa vecka, jag hoppas att hon håller vad hon lovat. Hon lär ju höra ganska mycket gnäll från både mig och syrran om det där paketet.

Det roligaste är att hon beställde kläder åt Wilma som hon skulle ha på Matidas konfrimation. Som var förra veckan. Jag antar att det inte finns mycket att göra åt det just nu.

Jag längtar i alla fall efter min skjortklänning och min Art by H&M tröja, bland annat. Och mina svarta stuprörsjeans. Som jag verkligen hoppas passar på mig. Skjortklänningen planerar jag i alla fall att ha på mig med mina fina sandaler så fort som det blir fint väder ute. Låt oss hoppas bara att den inte är allt för genomskinlig, för då måste jag ju nästan ha på mig byxor under.

Detta är då beställt:

Fast de gröna byxorna är i svart, since de inte fanns kvar i grönt när vi beställde ;__; Snyft. Sen är det lite till då, som jag inte riktigt kommer ihåg

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Har du inte en såndär tröja i mitten nere redan?

2008-05-17 @ 22:13:54
Fangirlsquel av: jonna

Jag vill också beställa klääädeeeeeer. Va fina tees och linne :)

2008-05-17 @ 23:32:35

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0