Just remember when a dream appears - You belong to me

Jag gillar Tokou. Jag gillar Hayato. Jag gillar det faktum att Tokou och Hayato känner varandra. Jag gillar det faktum att Hayato just kallade Tokou för Tokou-Ouji-sama. Och för de som inte vet vad det betyder kan jag informera er om att det betyder prins.

Tokou är son till den högst uppsatta personen i en lönnmördar-by. Hayato är Tokous vän och brukar aldrig kalla honom prins. Jag tycker det är väldigt fint. Jag tycker väldigt synd om Hayato som måste ta det säkra före det osäkra och misstänka att Tokou är en förädare. Naaw. Det är synd om honom.

Jag gillar Tokou och Hayato.

Vid tangenterna,
Amanda.

Ps. Tokou och Hayato är faktiskt båda Straighta. Inte som i Brokeback Mountain, utan faktiskt heterosexuella.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Eri-sama

Hah, vad roligt att du uppskattar att Hayato drygar då XD Eller ja, drygar gör han väl inte, men jag skulle gissa att det skulle kunna uppfattas som ironi från många andra.



Jag tycker också synd om honom ><

Och jag gillar Tokou & Hayato också!

2008-05-10 @ 15:34:59
URL: http://narutodreamfic.mylava.net

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0