I'll show myself it wasn't forged, we're at war

I onsdags, när vi hade historia, hände en väldigt intressant sak. Eller snarare, jag sa en sak som gjorde det hela väldigt rolig. För att alla ska förstå vad som faktiskt hände så berättar jag också att våran lärare just då höll på gå igenom Andra Världskriget med oss.

Annette: "Är det någon som vet vems fel det var att Andra Världskriget startade?"
Jag: *tyst så att ingen annan än Sofia hör* "Judarna...!"

Sofia spärrar upp ögonen och gapar åt mig, samtidigt som hon drar efter andan och man ser på henne att hon tänker: Nämen Amanda! och jag börjar garva.

Jag tyckte det hela var mycket lustigt.

För att folk nu inte ska gå och tro att jag är nazist eller anti-semit så berättar jag också att det bara på ett skämt. Det fanns ingen sanning som helst i det jag sa. Visst, endel kanske tycker det, men inte jag. Så det så.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Suck säger jag bara.

2008-05-08 @ 22:53:19
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0