Little child, be not afraid, though rain pounds harshly against the glass

Tja, nu är det officiellt. Min släkt ska bli utökad igen och jag ska få ytterligare en kusin. Jag kan nu meddela att till skolan börja ska jag ha cirka åtta stycken. Hälften av dem är min farbrors barn. Så nu ska jag sitta och försöka inspirera dem att ge barnet ett udda namn. Fast inte något av de udda namn som jag vill ge mina sönder dock, för då kan ju inte jag använda dem.

Jaja, det ska bli kul att få ytterligare en lite parvel att hålla kolla på. Jag är ju tant åt lilla Herman också x3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag skulle säga grattis men jag gillar inte barn.



...Herman?

...

..HERMAN?!

2008-05-15 @ 19:19:21
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0