My Chemical Romance

Jag tycker det är otroligt underhållande att pappa just skällde ut Matilda för att hon hade tagit ut en cd-skiva ur cs-spelaren i bilen och inte stoppat den i fodralet. Sure, jag blir också irriterad, speciellt eftersom det är min skiva, men jag skällde ändå inte ut henne (nog för att jag inte visste om det).

Det som gör det hela ännu roligare är att förmodligen hade pappa inte skällt ut henne och sagt att hon MÅSTE stoppa den i fodralet eller tillbaka i spelaren annars blir den förstörd om det inte hade varit för att det råkade vara Tha Black Parade.

 Mycket underhållande.

Dock är det inte helt säkra källor på att det var den, men jag antar det eftersom vi har tre skivor i bilen, My Chems första skiva, som aldrig spelas sen vi fick TBP, The black parade (obviously) och en av Matildas brända bland-cds. Matildas skiva är alltid utan fodral och aldrig i spelaren, så jag misstänker att TBP som alltid är i spelaren, är den misshandlade skivan.

Skoj skoj.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0