My thoughts exploding in thousands of pieces

Ibland är min pappa jättebra på att förklara och står ut med mina slamserier. Å andra sidan så är ju inte det alltid. Nu när jag satt och räknade lite till nationella i matte på torsdag så var det lite av både. Som när jag inte ville inse hur det var med att använda formler som egentligen är JÄTTE smart.

Sen så har vi mitt humör. Vad bra att jag kan behärks mig lite, annars hade jag skrikit åt pappa för att jag blev irriterad när jag faktiskt förstod och för att han först inte hade sagt på det bra sättet och sedan fortsatte att förklara när jag förstod. Å andra sidan är ingen perfekt ^^

Inte ens lilla jag.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0