Old habbits die hard

Jag förklarade idag för mina vänner att jag inte riktigt vet vad som går igenom min systers huvud. Hon hade nämnligen sagt att hon hade slutat ta mina saker, efter hon tagit min kamera dvs. Jag tyckte att man inte kan säga att man har slutat när det gått bara två dagar sedan man stal något sist av sin syster. Kanske ett år, minst ett halvår i alla fall.

När jag kommer hem motbevisar hon mig. Vad står inte i hallen om inte mina skor. Precis som om hon ville bli avslöjad.

Suck.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Stod hon i dina skor eller stod bara dom där?

2008-05-29 @ 20:45:20
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0