Promise me you'll try

Jag har möjlighet att få VG i Matte B. Det känns betryggande och jag hade ärligt talat inte väntat mig mer av mig själv faktiskt. Hoppats, javisst, men jag trodde inte annat.

Kemi är en annan sak. Jag är en klad hest för att jag slipper Kemi B, men jag måste ändå klara av Kemi A först. Och våran underbara lärare är ju en helt annan historia. Seriöst, vem sätter två prov veckorna efter varandra? Och sedan säger till en trea att om vi går med på en tävling så tävlar vi och sen när vi säger att vi inte går med på det så säger han att vi måste?

Uppbäddat för misslyckande. Provet som vi har på onsdag nu i veckan kommer jag FET FAILA på och "utmaningen" kommer jag Faila med stort F för att han ska bli arg. Spelar det någon roll? Nej, vi ska vara i grupper och det är bara klassens medel som räknas. Dessutom så hamnar den sista veckan, dvs. efter han har satt våra betyg.

FUCK YOU PETER! Usch vad jag är sur på honom.

Dagens ord: Misslyckande.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0