Provresultat

Helt seriöst. Prov imorgon. Prov på måndag. Prov på tisdag. Onsdag slutar vi. Jag vill veta betyget på min novell, men jag kommer blir helt besviken om den inte fick MVG.

Suck. Fortfarande inget svar. Jag tror jag ska dra och byta kläder, dra ut datorn i solen och anternativt plugga lite fysik och sedan matte och skriva lite på Romeo x Romeo. Alternativt. Men jag kommer nog faktiskt göra allt också. Om det inte bara är illutionsväder ute och att det engeltinge inte är tjugo grader i skuggan och solen lyser.

Jag säger bara en sak; Imorgon - SHORTS! Om jag hittar några i alla fall.

Dagens ord: Värme.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Mitt betyg hade hon lagt upp vid 4 nångång.

Det kommer ju inte upp som nytt grejs utan det står ju bara där du skickat in den.

Amanda. En gång för alla: Illusion.

S.

2008-05-29 @ 20:44:37
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0