Real boys kiss boys

När mamma såg mig Gay-tröja (den jag lade upp bild på för någon dag sedan) så var det inga problem med det. Inga kommentarer utom möjligen ett "oj, så fin den blev". När hon däremot såg baksidan så kom det en annan åsikt.

"Amanda, du kan ju inte gå på stan med den där, folk kommer ju att misshandla dig!"

Jag hade en god lust att fråga henne varför, men istället så valde jag att le säga att man inte får misshandla folk och att de flesta har vett nog att inte göra det, för vi har trots allt yttrandefriheten och jag har inte kränkt någon med min tröja (hoppas jag). När hon då svarade att alla är inte smarta ville jag igen fråga varför, men valde att svara med ett:

"Då får jag väl ett stort skadestånd sen?"

Sen gick jag ifrån köket så jag slappa med mammas klagande på min tröja.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

Det gjorde det hela ännu konstigare O.o

2008-05-17 @ 11:03:08

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0