Rosa fluff och förberedelser

Jag satt och var jätte duktig. Visserligen inte med historian som jag borde varit, men ändå. Jag vet att min trio (Sofia och co.) i alla fall är stolta över mig för att jag äntligen tog tid och skrev på Romeo x Romeo.

Men så hinner jag skriva typ två stycken eller något så kommer Matilda och frågar "Kaaaaaaaaaan inte jag få sitta ett liiiiiiiiiitet tag bara? Jag ska ju gå och lägga mig jäääätte snaaaaaaart...!" Sure, det kan du väl. Sure, hon kommer sitta ett jätte litet tag. Det var lite närmare en halvtimme hon menade då. Hon började till och med fylla i någon sån där frågegrej och tänkte typ sno bild av mig. Så nu ska jag kolla så hon inte gjorde det, för då blir jag scheisse-arg (snor Jonnas uttryck).

Sen måste jag SUDDA UT dem där styckerna jag skrev, för jag kom på att det inte alls var så som jag tänkt. Varför kan jag inte säga nu, då spoilar ju jag ^.-

Sayonara suckers~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0