Roten till allt ont

Har ni tänkt på vad det egentligen som borde vara grunden till allt ont? Enligt nazismen så är det judarna, enligt rasismen så är det väl negrarna antar jag och enligt de flesta amerikanarna så verkar det vara teroristerna från Mellanöstern. Enligt David så är det amerikanarna och det kan jag nästan till en viss del hålla med om. Eftersom alla amerikanare (nästan) grundar sig i min teori.

För enligt mig så är det eupropéerna som är roten till allt ont. Med andra ord; Skulle det finnas en matte-uppgift som löd "Vad är roten ur det onda?" då skulle svaret vara Europas urbefolkning.

Vem var det som kom och utrotade indianerna (på sätt och vis; det finns väl kanske tre stycken kvar). Vilka var det som for till Asien och skulle kolonisera där? Vem var det som for till Japan och utrotade samurajerna trots att de valde att samarbeta med västvärlden? Vilka var det som for till Afrika och började plåga mörkhyade människor? Vilka var det som under Andra Världskriget försökte att utrota judarna, handikappade, homosexuella och andra som inte var "rent" ariskt blod?

EUROPÉERNA KAMISAMA!

Förstår ni vad jag försöker säga er? Det är inprincip vårat fel. Allting. Allt som är dåligt. Våran utvekling. Kamisama, jag börjar misstänka att vi kommer utplåna allt det som inte är ont, att vi inte kommer hinna med Jordens undergång. Fuck you Earth (speciellt Europa).

Sverige suger också. Vadå "Vi är så neutrala, lalala!"? Fuck that shit. Vi har våra åsikter, men alla har dem fan i smyg. Som att vara smygbög, fast värre. Kom ut ur garderoben för fan!

Vid tangenterna.
Amanda.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

haha jag har bara väntat på att det här inlägget skulle komma. Otroligt att det dröjde så länge ^^

2008-05-08 @ 19:32:54
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0