Science is tha shiat!

Hoppas nu att alla kan läsa vad det står...



Kolla vad trevligt ^^ Jag har en ny som geekar min blogg, ett steg närmare att ta över världen - MOHAHAHAHHAHA! Eh, i alla fall.

Även om jag går Natur och inte Samhälls (för jag antar att det är det Sam står för) så betyder det odödlighet för mig med. Så synd bara att det är fem år efter det jag tänkt dö och jag redan hunnit bli skrynklig ;__; MEN MAN VET ALDRIG! Kanske de hinner komma på det innom tjugo år? Och att man ändrar genen innebär väl att man bara kan göra det bara kan göra det på ofödda barn? Det låter ganska jobbigt att ändra alla mina gener just nu... Hm.

Fast det låter inte så bra att jag ska vara ute i solen mycket för att sova bra. Crap. Det är en ondskans cirkel! Så går det om man inte klarar av solljus >x<

Men tack för påpekandet och för att jag får ännu en läsare till bloggen ^^

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0