"SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!"

Alla skräms. De flesta vet hur lättskrämda de flesta tjejerna i klassen min är. Springer runt och har livvakter på Kluntarna - Jag å andra sidan agerade livvakt åt bland annat Josse och Sofia. Men det är gammalt. Melle frågade mig en gång hur FAN man skrämmer mig och jag svarade att det är nog väldigt svårt. Nu har vi svar på det i alla fall.

Jag satt oskyldigt nere i vardagsrummet och nynnade till Neverstore när jag kom på att jag skulle gå upp och hämta ett block och rita lite. Jag kommer upp för trappan, öppnar dörren och "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!" MITT RUM VAR STÄDAT! STÄDAT SÄGER JAG! Igår när jag lämnade huset efter två timmars väntan på bussen (jaja jag tjatar om det) så var det kläder ÖVERALLT i mitt rum och jag hade obäddat i sängen osv. Men nu när jag kom hem och kollade in så var sängen bäddad och det låg minsann inga saker alls på golvet. My worst nightmare. Jag skrek, Matilda såg ut som hon trodde att jag hade ett monster inne på mitt rum innan hon skrattade så hon föll på golvet.

Städat rum - Det mina vänner, är skräckens sanna ansikte.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

hahahahahahahahahahaha xD

Jag skulle bli glad om jag kom hem och mitt rum var magiskt städat. Det ser ut som skit just nu.

2008-05-25 @ 19:52:49
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0