So raise your glass high for tomorrow we die

Jag vet inte om Wille försöker tvätta sig, smyg-slicka på mina byxor eller tugga på sin päls. Det är i alla fall väldigt fult när han ligger och biter i sin päls.

I alla fall. Jag kommer stanna uppe i natt och skriva på min svenska novell. Det är förmodligen vad det hela kommer att bli xD Jag, sitter uppe till pappa far till jobbet vilket är kring halv sex senast (om jag inte minns fel) sen somnar jag och försover mig till en halvtimme innan bussen går och jag får stressa och glömmer förmodligen frukosten som vanligt.

 Nä, så ska det väl inte bli? Jag kommer att skriva klart den i kväll, eller
 i alla fall innan midnatt, men mitt problem hitintills är att jag inte har
 kommit på någon titel ^^' Eller för den delen vilken av de tre olika
 idéerna jag har som jag ska skriva om. SUCK.

 Allt är som vanligt igen.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0