So; sleep, sugar, let your dreams flood in

Idag har jag minsann inte vaknat klockan tre som jag sa, utan bara ynkla klockan två. Det tycker jag var lite klent med tanke på att jag gick och la mig kring fyra i natt >w<

image78Nu ska jag i alla fall vara duktig och göra något. Vad vet jag inte riktigt. Typ försöka komma på alternativ till svenska grej eftersom jag kom på att jag inte hade kommit på något som var så jätte störande för Lena. Visserligen kanske hon råkar vara homofob med jag har ju ändå ihjäl en av dem, och även om hon kanske inte är jätte förtjust i nazister så pratar han tyska. Usch på mig, jag tänker inte så långt ibland.

Fast jag tror nog ändå att jag skriver den. Om inte annat kanske jag lyckas fjäska till mig ett MVG i svenska på grund av att jag skriver lite på tyska. Förhoppningsvis slaktar hon mig inte om jag skriver något fel xD Då har min plan misslyckats totalt. Förutom med delen att göra henne irriterad or whatever.

Vid tangenterna;
Amanda

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

MY GAA!! Jag har inte alls kommit på nåt att skriva om !!

2008-05-03 @ 17:44:40

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0