Thanks for all you've done

Jag har just upplevt ett försökt till att övertala mig till att jag är känslig för att jag har något emot att bli förolämpad varje dag och att jag försöker förändra personer om jag säger åt dem att sluta förolämpa mig.

Jahapp. Då var väl min värld upp och ner då. Jag kanske borde börja gilla att bli förolämpad eftersom det verkade vara så som det ska vara. Dessutom ska jag svara tillbaka med en förolämpning.

Okej. Fine. Jag ska sluta klaga när folk förolämpar mig. Visst, jag ska börja säga "fuck you" till folk som faktiskt gör det och jag ska säga något elakt tillbaka. Det är väl bara det att jag tycker det är elakt att förolämpa sina vänner och att jag tycker det bara är patetiskt att säga något elakt tillbaka när man egentligen vill säga att man inte alls gillade det som just hände.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Eri-sama

Det är alldeles riktigt Ama-san, stå på dig. Jag tycker du har helt rätt och önskar ärligt talat att jag kunde göra detsamma just i den stund det hände - istället så har jag ett episkt, enormt moment där jag förklarar x-saker som jag har blivit sårad över och som jag vill att den andre ska sluta med.

Tycker inte att detta är ett försök att ändra på någon, det är helt enkelt ett konstaterande att du inte tycker om det personen sagt samt ogärna vill att det händer igen. Det är starkt och modigt, mycket bättre än att ta den simpla vägen ur det hela med ett elakt gensvar.

Min respekt för dig ökade precis.

2008-05-15 @ 15:24:52
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0