The hardest part is letting go of your dream

Ja, kanske inte den här drömmen som jag haft två nätter i rad nu xD För att alla ska förstå rekomenderar jag att man först läser mina inlägg om Mike/Städis (om man nu orkar leta reda på dem) och sen så ska jag beskriva drömmen som jag haft.

Jag och Jonna är i skolan (nu shiat) och av någon anledning så har vi fått för oss att vi ska åka hiss. När dörrarna öppnas vem står inte där då om inte Mike och hans arbetskamrater? Hm, vad tror ni att jag gör då om inte avslöja mig själv helt och hållet? Jag utbrister såklart "Städis står ju där...!" med en relativt lågmäld röst. Även om han stod en meter ifrån mig! >x< Suck på mig.

Jag hoppas att jag slipper den drömmen för jag vaknar och är helt nervös att jag gjort det xD

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: jonna

doktor mugg-skratt

2008-05-17 @ 18:14:40

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0