So I go back to black

Alltså, idag var en kort dag. Om man nu tänker att jag inte var tvungen att åka med den vanliga bussen för att jag skulle hinna till första lektionen som var en och en halvtimme efter den första >x< Fuck på att bo här, det går typ aldrig bussar. Sen hade vi ingen svenska idag heller så jag hade med mig datorn helt i onödan. Suck.

Nu sitter jag i alla fall hemma och läntar till i sommar, för då ska jag färga håret rosa och sen efter det ska jag springa runt och leka vampyr med svart hår. Usch vad jag har saknat svart hår >x< Det är kul att ha blont hår, men det sliter mycket mer och det är jobbigt att bleka hela tiden.

Vad tror ni? Ska jag skaffa svart hår igen?


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0