Everybody's got their problems

Det finns många saker som jag finner väldigt irriterande. Som min syster när hon tar mina saker, eller mamma när hon inte vill ge mig mitt studiebidrag, eller när saker inte går som jag vill eller när David inte fattar att han inte borde stirra på folk. Sen har vi den här delen med folk som absolut INTE kan rollspela men ändå försöker. Som tycker att de är otroligt coola när deras karaktärer "ler mystiskt" eller spöar skiten ur alla sina fienden på två röda. Eller de som inte inser att när man inte kan tycka att någon man inprincip bara sett komma ridandes på en häst verkar självsäker.

Dock har jag nu fastnat på en sådan. Det suger. Det är väldigt irriterande. Jag försöker stå ut, men varje gång jag ska svara så vill jag banka sönder huvudet i tangentbordet för att det är så crappy. Usch usch. Jag säger inget, jag står ut. Som tur är så är en annan person med och spelar, vilket gör det hela lite uthärdligare.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0