Water's getting harder to tread, with these waves crashing over my head

(Dum dator publicerade in inlägget igår, så då får det bli idag då xP)

Idag känns inte som idag, för idag känns jättelångt borta. Det känns som idag var igår, eller ännu längre bort och att idag är en annan ledig dag, som på sommarlovet, fast inte lika varmt. Men samtidigt vet jag att idag har varit idag och ingen annan dag.

Idag (idag idag) var jag och gick på Ormberget med Helena, en mil minsann. Vi var riktigt duktiga med tanke på att vi var tvungen att bra Dux (stavning?) nästan hela vägen. Sen så när vi var klara var det minsann till att cykla en halv mil (kändes det som) till Sofia och sedan dog jag i deras hall. Fast då kom hennes bror ner och skulle tydligen till jobbet igen och jag kände inte riktigt att det var riktigt nödvändigt att förklara för honom varför jag låg på deras hallgolv x3 Sen gick vi ut (efter jag gått upp för att dö i Sofias säng, men istället dog på golvet) och nästan sov inna jag var tvungen att åka med min buss - Som förövrigt hade med sig en snygg (läs: SNYGG!) emokille också. Det var trevligt.

Hemma pluggade jag lite fysik och så vidare innan jag gick och la mig. Jag nördade visst lite dataspel också ^^'

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0