BDSM är väl kul?

Tja, nu har jag lite fler läsare än bara de i klassen verkar det som. I alla fall igår på mitt inlägg om Dirty Sexy Money. Då hade jag fått en person som jag inte tänker nämna vid namn eftersom jag förmodligen inte får det för denna person, men den (jag säger den eftersom annars spelar det ingen roll om jag säger namn eller ej) hade skrivit en sak som jag uppmärksammade.

"//en trogen DSM tittare"


Detta fångade mitt öga ganska mycket. Mest eftersom jag läste fel. Jag rkade nämnligen smyga in ett litet B där också. Så då blev det automatiskt i mitt huvud "en trogen BDSM tittare". "KAMISAMA vad sjukt!" tänkte jag. En bdsm tittare! kan man inte låta bli att kolla på sånt? Eller i alla fall låta bli att säga det till mig?

Sen insåg jag att det inte fanns något B där alls, och att DSM dessutom stod för just Dirty Sexy Money. Pinit värre för mig. Suck.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0