Watch him while I taste the sun

Tja, idag har det varit uppemot tjugo grader i skuggan hemma hos mig. Trevligt värre. Inte för att jag var ute mer än kanske tio minuter och ritade lite, innan jag nästan blev blind för att jag inte hade några solglasögon (Matilda kommer att få sig en rejäl utskällning när hon kommer hem).

Annars har jag suttit mest vid datorn idag faktiskt. Och försökt göra något vettigt, men det enda som faktiskt har hänt är nog ändå att jag har försökt att göra något av layouten på bloggen. Jag kan meddela alla om att bakgrunden inte har något fusk i sig som att den skulle gå och upprepa sig utan är 1800x5000 pixlar. Större värre.

Mohahahah.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0