We have to go 1000 oceans wide

Bara för att den passade så bra x3

Alltså, min hela look kommer att sabbas totalt i sommar. Mamma har just bokat en resa till Mallorca under säsongen, dvs under slutet av Augusti. Suck. Inte nog med att jag inte kommer kunna återvända till skolan blek som alltid - Utan förmodligen helt röd (för jag blir inte brun) - så kommer jag att missa de första skoldagarna. Snyft.

Tragiska lilla jag.

Här är då stället som vi ska bo på också. Suck.

image82
image83
image84
Suck~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

ska ni til Mallorca?!!
Men Nej Amanda!! Mamma och Pappa ska ju till någonstans i Augusti, ergo: jag blir ensam hemma. Då kan ju inte du bara dra!!

2008-05-04 @ 13:55:38
URL: http://nightsgrow.blogg.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0