What's the worst thing I can say? Things are better if I stay

Usch vad ful den här publishme.se grejjen är. Det är så fult att sitta här och skriva. Det ser nästan likadant ut, men med fulare färger och trångare saker. Jag säger bara en sak; Håll kvar vid blogg.se så länge ni kan, eller byt nu om ni vill veta sanningen direkt.

Huh...

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Jag kan inte byta juuu.

Men man verkar slippa bekräfta sin kommentar. Wiee.

Oh noe, kom inte mitt namn och allt med på förra kommentaren? Eller kom det en kommentar alls? För nu blev jag tvungen att bekräfta O.o

2008-05-05 @ 19:36:14
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0