Wipe off that make-up what's in is despair

Ny layout. Vad tycker man egentligen? Det var redigt jobbigt att fixa till allting, men jag blev nöjd i slutet faktiskt. Visar lite grann vad jag gillar för något, ne?

Men nu ska jag rikta mig till att fundera om jag ska se på körslaget eller om jag ska dra mig tillbaka till mitt eget rum med en påse popcorn och kolla på Final Fantasy XII. Jag tror det var den, senaste var det i alla fall om jag inte är helt fel ute.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Eri-sama

Älskar den nya layouten, blev helt kär när jag fick se den. *utför en bugning* Nicely done.

2008-05-04 @ 16:26:10
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0