And you'll say that you don't want to see the sun anymore

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN JÄVLA VÄRLD?

Tecken. Okej. Vi säger det. Karma. Okej. Vi kan säga det med. Men när FAN tar allting slut?
Kan jag inte bara få en fin pojkvän, träffa dem jag vill träffa och få ha mina favorit karaktärer i livet. Oh sigh. I slutet av veckan kommer jag förmodligen att ha hängt mig. Bara så att ni vet om ni undrade.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Ja det lät lite argt men jag tycker visst att jag kan få klaga, inser du hur många konserter jag har missat pga icke-förstående föräldrar och nu! När jag skulle kunna ta med pappa, så är det åldersgräns!



Jag gillade ditt nya kapitel iallafall. Det var bra=)

2008-11-04 @ 19:44:07
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0